X

Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s používáním cookies na tomto e-shopu. 

 

kategorie
Dodání: 2 - 4 prac.dny
Dodání zdarma nad 1200 Kč
Vše skladem

Způsoby dopravy

Doručování zásilek:

 

ČESKÁ POŠTA

Při převzetí zásilky řidičem na doručení je zaslána adresátovi SMS s informací o doručování zásilky. V případě nezastižení a uložení zásilky na poště je opět zaslána SMS o této skutečnosti. V případě blížícího se konce úložní doby je zaslána další SMS.
V případě nezastižení je adresátovi do schránky vhozen lístek s informacemi o zásilce.

 

Tvar SMS:
Doručování: Dobry den, prevzali jsme do prepravy balik XXXXXX. Predpokladany termin doruceni je X.X. Zmena dodani je mozna na formulare.cpost.cz. 

 

Reklamace
V případě poškození je reklamaci nutné podat nejpozději do 2 dnů po doručení zásilky na jakékoliv poště. Poště je nutné dodat zboží + obalový materiál.

 

 

PPL

Doručování zásilky
Při podání zásilky je adresátovi odeslán email s informacemi o zásilce a s možností zvolit si uložení zásilky na některém z výdejních míst PPL Partner
Při převzetí zásilky řidičem na doručení je zaslána adresátovi SMS s informací o doručování zásilky a 2 hodinovým časovým oknem, ve kterém bude zásilka doručována.
V případě nezastižení je adresátovi do schránky vhozen lístek s informacemi o zásilce.

Tvar SMS:
Doručování: Dobry den, dnes Vam budu mezi XX - XX dorucovat balik XXXX bez dobirky (s dobirkou XXX). Pokud vam cas nevyhovuje volejte XXX XXX XXX. PPL 

 

Reklamace
V případě poškození je reklamaci nutné podat nejpozději do 3 dnů u Pošty bez hranic (telefonicky, nebo emailem). Adresát si musí ponechat celý obsah zásilky + obalový materiál.
Adresát musí v případě poškození sepsat s doručujícím řidičem škodový zápis.